Tuesday, December 18, 2012

MISSING

Hilang lagi? Asyik hilang je sorang budak ni. Kate kawan. Hmm. Maybe he assume that haku ada boipreng ke? Kot-kot lah. Haku perasan lebih je hahaha. Well, kadang-kadang perasan itu perlu okay. Terpaksa lah syok sendiri. Asyik berahsia je kan. But one thing that make me sad is kalau asyik hilang je. Maybe he is the best person that happens to be in my life kot? Not in a romantically way lah! Just dia best lah. He makes me realize that not to fall in love so fast, or so serious when youre not ready to commit. Well, I hope you'll find someone very soon! Asyik sensorang je, busy je memanjangkan. Kerja-kerja jugak, belajar jangan lupa. Rumah pun jangan lupa. Yelah, siapa lah saya nak menasihati haha. JANGAN LUPA SAYA JUGAK.

Saya pun tak bersedia lah nak jejakkan kaki dalam dunia cinta ni. Orang je banyak suka saya, saya kan cantik, gigi besi. Semua laki suka hahahahah SO NOT. EWW. So, I am totally not ready, cuma rasa serba salah. I mean bukan lah reject tapi nak bagi dia faham yang saya bukan untuk digoda sekarang haha. Ewah. Tapi seriously, saya nak rasa bebas sekejap dulu. Rimas rimas rimas. Kalau ada seseorang yang boleh memahami cara saya, anggap saya kawan jugak, membimbing saya. Kalau nak bawa haku ke bilik haaaa. NOPE. I'm sorry. Haku bukan untukmu. Eceh! Peace. Eh and maaf saya agak sibuk sekarang, jadi saya akan sedaya upaya buat benda itu lepas saya exam okay. Sorry!

No comments: