Sunday, September 16, 2012

I Just Can't..

It is strange to be known so universally and yet to be so lonely.
                                                                                                  -Albert Einstein
I am yet pretty am feeling lonely..
Aku tak tau kenapa aku boleh rasa macam ni lately. Aku rasa macam dipinggir gila. Rasa macam karma bertalu-talu datang dekat aku. Ataupun macam satu pengalaman pahit yang telah ditakdirkan supaya aku bersusah-susah dahulu dan bersenang-senang kemudian.. Aku ibarat merasai hatiku terhiris.. Air mataku terlalu murah untuk mengalir. Terlalu senang aku merasa derita, terlalu lembut hati ini. Adakah semua keputusan ini betul? Adakah aku bertindak dengan tepat? Adakah aku terlalu mengikut perasaan?

Hmm. Dear A, whatever it is, you will always be in my heart. Aku sangat tidak mampu untuk memadam segala memori yang telah kita ukir. Aku ternyata menipu diri sendiri. Aku tidak mampu untuk bertentang mata.. Aku terhiris. Walaupun kita tiada jodoh bersama, terima kasih atas kasih sayang dan segala kasih yang telah kau curahkan. Aku sangat menghargainya. Now I know the feeling, the feeling of loving someone, it is so deep that you hardly can't erase it..

Aku pohon serta berharap, aku harap tiada lagi bertentangan mata antara kita berdua. Janganlah takdir mempertemukan kita. Janganlah kita berselisih lagi selepas ini. It's been two years. And baru lately kita macam ada berjumpa and berani untuk bertegur. Tetapi entah mengapa, aku tidak mampu untuk memandangmu. Aku tidak mampu untuk menepis godaan matamu.. I just can't forget you.

No comments: