Sunday, August 12, 2012

It's Not Like You Think.

Well as you can see, obviously ITS NOT LIKE WHAT YOU THINK. So please. Saya mohon seribu mohon jangan salah faham tentang sebarang perkara dilaman ini. Ini hanyalah tempat saya mengasah bakat hahahah! Okay *tepuk bahu. Ayat-ayat jiwang itu semuanya rekaan sahaja. Okay ngertik? Baik. Pasal si jejaka. Cerita mungkin agak over. Tetapi jalan dia sama je. Tapi aku serious ni takut kalau dia baca. Aku bukan apa. Aku tak bagi tau dia pun link blog ni pun. Tapi kalau dia usaha jugak cari aku nak buat lagu mana. Sebab ni blog aku so hak kebebasan menulis hihi. Okay. Kalau awak baca sekalipun, saya mohon tanya dulu instead of terus blah. And jangan salah faham dan membuat andaian sendiri. Okay? So please. Tanya je dulu. Lepas itu, hmm. Ha okay lah tata :-).

No comments: